3. Zomaar Wat

Een eendagsvlieg uit de Vogezen
zat in zijn memoires te lezen..
Hij schrok toen hij zag
‘t is nog maar kort dag.
Een weekdier, dat wil ik graag wezen.

Ik wil dat iemand naar me kijkt zoals ik kijk naar chocoladetaart

Als er geen chocola is in de hemel, dan ga ik niet

Verjaardagen zijn net als chocolaatjes, je geniet er veel meer van als je niet telt hoeveel je er hebt gehad

Chocolade is het antwoord, wat maakt het uit wat de vraag is

Zinnenprikkelend: een meisje met alles aan dat naar je kijkt met alles uit

 

7 thoughts on “3. Zomaar Wat

    1. Dank voor het welkom, Ria; hopelijk maken we nog wel vaker contact. Dit is (indirect) overigens niet het eerste. Vorig jaar heb ik als gast op het blog van Plato een WE-300 verhaal geplaatst. Daarna opgegaan in andere activiteiten, een ervan is deze poging tot bloggen. En om te beginnen, hebben de missionaris en de Indiaan doel getroffen! .-

      Like

  1. Nog een vraag, Plato. “Donder” is een inleiding, waar “Zomaar Wat” eigenlijk bij hoorde, en waar je op regareerde. Ik vermoed dat “Donder” en de andere entree “Even” ook direct leesbaar zijn; heb jij ze gezien?
    Saluut!

    Like

    1. Wat aardig Willem, dat je dit “aanmaken” noemt. Voorlopig zie ik het als aanmodderen. Een hele tijd geleden Niet alle instructies zijn me duidelijk; ik heb dus nog niet alles door, en uit jouw commentaar – de eerste! en hopelijk niet de laatste – weet ik tenminste dat iemand het blog heeft gezien. Hoe ben je eraan gekomen? Vermoedelijk op een gegeven van mij, maar wat ik daarvoor gedaan, herinner ik me niet. En hoe kom ik aan meer lezers? Misschien zijn die er wel, maar hebben ze (nog) niet gereageerd.
      Ja, ik wil hier mee doorgaan, al ontbreekt me de dicipline om een rythme aan te houden; ik heb niet regelmatig iets te publiceren. Ook wil ik in het blog twee andere secties instellen, een voor mijn Engels- en een voor de Spaanstalige lezers, hoe doe ik dat? Als e.e.a. lukt, ben je van me af als gastblogger, ook al was die activiteit de laatste tijd minimaal.
      Dank voor je reactie; groeten ook aan Maria en de Tuinier,
      Dick

      Like

Geef een reactie

