9. …., kies #

Goeiemorgen.  Op dit ogenblik kunnen we u niet te woord staan; laat na de zoemtoon a.u.b. uw bericht achter.

-Als je wil dat we op de kinderen passen, kies 1

-Als je onze auto wil lenen, kies 2

– Als je wil dat we de was doen en strijken, kies 3

– As je wil dat de kinderen hier komen slapen, kies 4

– Als je wil dat we de kinderen van school halen, kies 5

– Als je wil dat we zondag eten meenemen, kies 6

– Als je wil komen lunchen, kies 7

– Als je geld nodig hebt, kies 8

Als je een van onze vrienden bent, praat vrijuit!

(…beeeeeep…) . –

 

 

4 thoughts on “9. …., kies #

  1. Jaaaaaa (uiteraard zou ik willen zeggen) kies ik ook voor nummertje 9 alhoewel ik nrs. 6 & 7 ook niet verkeerd vind maar daarvoor is het nog te vroeg 😉

    Leuke blog inderdaad…. al heb ik dat niet op mijn voicemail staan…eerlijk gezegd weet ik niet eens wat er staat want dat is al eeuwen geleden en nooit gewijzigd (realiseer ik me nu ineens dankzij dit blogje van jou, waarvoor dank)

    Maar ehh…… op welk nummer ook te KUNNEN kiezen mis ik wel iets essentieels!

    Like

  2. Beep…. toetst 9…. (de toets van de bevriende blogger).
    ‘Hallo Dick, ik hoor dat je niet thuis bent.
    Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik dit een leuk
    blogje vindt. Is dat genoeg? Zo nee, zou je dan even
    mijn hemden willen strijken?’

    Like

    1. Met het accepteren -graag!- van dit compliment voor het blogje hoop ik aan het strijk-verzoek te ontkomen. Bovendien is dat karwei niet een van de genoemde opties… .-

      Like

Geef een reactie

